1. INFORMACJE OGÓLNE

Cieszymy się z wizyty Państwa na naszej stronie.

Ochrona Państwa prywatności oraz danych osobowych ma dla nas bardzo duże znaczenie. Zapraszamy do zapoznania się z naszą Polityką prywatności, która wyjaśnia zasady oraz sposób gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych użytkowników strony jacpolska.pl Poniżej przedstawiamy informacje dotyczące zasad przetwarzania Państwa danych osobowych oraz informacje na temat wykorzystania plików cookies.

Właścicielem strony jacpolska.pl (dalej jako: „Strona”) jest GB Distribution spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu.

  1. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Wypełniając obowiązek informacyjny zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej: „RODO”) oraz zapisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (dalej jako: „u.o.d.o.”), a także ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (dalej jako: „u.ś.u.d.e.”) i ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej (dalej jako: „PKE”) informujemy iż:

  1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem Państwa danych osobowych jest GB Distribution sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Wybieg 35, 61-315 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, pod nr KRS: 0001144860, posiadająca NIP: 5273143712 oraz REGON: 54043311700000 (dalej jako: „Administrator Danych Osobowych”).

  1. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Administrator Danych Osobowych powołał inspektora ochrony danych w osobie Pana Macieja Bortkiewicza, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu 727 620 163 lub pod adresem email: iod@grupabemo.pl.

  1. ŚRODKI OCHRONY DANYCH

Dokładamy wszelkich starań, aby przechowywanym danym osobowym zapewnić środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami. W tym celu Administrator wdrożył odpowiednie procedury.

  1. CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA

Przetwarzamy Państwa dane w następujących celach:

  1. przedstawiania informacji handlowej na wybrane przez Państwa telekomunikacyjne urządzenia końcowe w wybranych przez Państwa formach w oparciu o udzieloną przez Państwa zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
  2. zmierzających do, realizacji zamówienia, wykonania usługi lub sprzedaży produktu (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  3. świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania użytkownikom treści gromadzonych na Stronie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  4. prowadzenia korespondencji za pomocą formularza on-line i/lub adresów e-mail w zakresie bieżącego kontaktu, udzielania odpowiedzi na Państwa zapytania (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  5. kontaktu w formie telefonicznej w celu udzielenia odpowiedzi na Państwa zapytania (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  6. realizacji naszych obowiązków przewidzianych prawem, w tym m.in. realizacji reklamacji, niezbędnego kontaktu, wystawiania i przechowywania faktur oraz dokumentów księgowych (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  7. realizacji uzasadnionych interesów Administratora, w tym: pomiarów statystycznych, analizowania ruchu sieciowego i udoskonalania usług oraz zapewniania bezpieczeństwa usług na Państwa rzecz, a także w celu prowadzenia ewentualnych sporów dotyczących roszczeń wynikających z łączącej nas z Państwem umowy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  8. COOKIES

Podczas Państwa wizyty na naszej stronie internetowej automatycznie zbierane są dane dotyczące Państwa wizyty, w szczególności adres IP, dane o lokalizacji. Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo w części poświęconej plikom cookies. 

  1. DANE OSOBOWE W PRZYPADKU ZAPYTANIA OFERTOWEGO

W przypadku Państwa prośby o przygotowanie oferty, oraz w przypadku łączącej nas z Państwem umowy (świadczenia usługi, sprzedaży produktu), w zależności od sytuacji, przetwarzane są dane osobowe takie jak: imię, nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania, firma, numer telefonu, numer faxu, identyfikatory NIP oraz REGON, adres siedziby, numer rachunku bankowego, dane zawarte w dokumentach podatkowych, rachunkowych i finansowych, takich jak deklaracje podatkowe.

  1. DOBROWOLNOŚĆ PODANIA DANYCH OSOBOWYCH

Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i nie wynika z obowiązku ustawowego. W przypadku skorzystania przez Państwa z formularza kontaktowego, podanie danych jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. W przypadku ich niepodania, nie będziemy mogli odpowiedzieć na Państwa zapytanie.

  1. UDOSTĘPNIANIE DANYCH OSOBOWYCH

Państwa dane osobowe będą udostępniane innym odbiorcom danych, w szczególności:

  1. spółkom z Grupy Bemo Motors, w skład której wchodzą: Bemo Motors sp. z o.o., Auto Bruno sp. z o.o., Auto Galeria sp. z o.o., Auto-Studio sp. z o.o., Inwestycje Mrugalski S.K.A., GB Rent sp. z o.o., Feng Auto sp. z o.o., oraz współpracującym z nami Partnerom, którzy staną się odrębnymi od nas Administratorami Państwa Danych Osobowych,
  2. Dealerom z sieci dealerskiej marki, z którą współpracujemy,
  3. podmiotom w stosunku do których działamy jako podmiot przetwarzający dane w imieniu innego niż my administratora, w szczególności: bankom, kredytodawców, pożyczkodawcom, ubezpieczycielom oraz innym instytucjom finansowym;
  4. podmiotom przetwarzającym Państwa dane osobowe na nasze zlecenie w oparciu o umowy powierzenia danych osobowych tj. m.in.: biurom rachunkowym, serwisom informatycznym, kancelariom prawnym, firmom hostingowym, dostawcom usług IT, naszym podwykonawcom, a ponadto bankom i operatorom pocztowym oraz innym podmiotom współpracującym z nami takim jak Google Analitycs.
  5. OKRES PRZECHOWYWANIA
  1. Jeżeli Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie udzielonej przez Państwa zgody, wówczas będą przechowywane do czasu wycofania zgody.
  2. Gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, wówczas dane te przechowywane są przez Administratora do czasu załatwienia sprawy i/lub realizacji umowy, której Państwo są stroną.
  3. Dane przechowywane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora będą przetwarzane do czasu złożenia skutecznego sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą, lub do czasu ustania tego interesu.
  4. Dane przetwarzane na podstawie wymogów prawnych przetwarzane będą przez okres wymagany przez te prawo.
  5. Państwa dane osobowe związane z analizą ruchu sieciowego gromadzone za pośrednictwem plików cookies przechowywane będą wyłącznie do czasu wygaśnięcia pliku cookie. Pliki cookies, które nie wygasają przechowywane będą przez czas niezbędny Administratorowi do zrealizowania celów związanych z gromadzeniem danych, jak zapewnienie bezpieczeństwa i analiza danych historycznych związanych z ruchem na stronie.
  6. Dane przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi mogą być przechowywane dłużej, aniżeli przewidują to wskazane powyżej okresy, tj. mogą być przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń stron związanych z realizacją umowy oraz upływu okresów wymaganych przez przepisy księgowo-podatkowe.
  7. Okres przechowywania Państwa danych osobowych może ulec przedłużeniu na czas prowadzenia postępowania przez organy administracji, wymiaru sprawiedliwości lub sądy do czasu prawomocnego zakończenia tego postępowania i upływu nowego okresu przedawnienia. W szczególności dotyczy to danych, które mogą stanowić dowód lub stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa, którego Administrator jest stroną lub co do którego powziął wiedzę o wytoczeniu przeciwko niemu powództwa lub wszczęciu innego postępowania.
  8. PRAWA PODMIOTU DANYCH

Mają Państwo prawo: 

  1. żądania udzielenia dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO), 
  2. żądania poprawiania swoich danych lub ich sprostowania jeżeli są one nieprawidłowe lub niekompletne (art. 16 RODO),
  3. żądania usunięcia swoich danych („prawo do bycia zapomnianym”) (art. 17 RODO),
  4. żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych (art. 18 RODO), 
  5. żądania przeniesienia danych do innego administratora (art. 20 RODO),
  6. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, na zasadach wskazanych niżej (art. 21 RODO), 
  7. wniesienia skargi do organu nadzorczego na zasadach wskazanych niżej (art. 77 RODO),
  8. cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez uszczerbku jednak dla przetwarzania danych na podstawie cofniętej zgody dokonanego przed jej cofnięciem (art. 7 ust. 3 RODO).
  9. PRAWO DO WNIESIENIA SPRZECIWU
    1. Osobie fizycznej, której dane osobowe przetwarzane są przez Administratora przysługuje prawo wniesienia w dowolnym momencie, z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych, w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów Administratora. W takim przypadku Administrator może przetwarzać dane tej osoby, o ile wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności tej osoby lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
    2. W przypadku gdy dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, osoba, której dane dotyczą ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.

Z powyższych praw mogą Państwo skorzystać poprzez kontakt e-mailowy pod adresem: iod@grupabemo.pl lub za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Mogileńska 50, 61-044 Poznań.

  1. PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI

Przysługuje Państwu prawo wniesienia do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych skargi, jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych. Skargę wnieść można w formie listownej (na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), telefonicznie (na numer: 22 531 03 00), bądź za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej dostępnej na stronie https://uodo.gov.pl/p/kontakt.

  1. PRZEKAZYWANIE DANYCH DO PAŃSTW TRZECICH
    1. Państwa dane osobowe mogą być potencjalnie przekazywane do państw trzecich (państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego) w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) w związku z wykorzystaniem analitycznych i służących zanonimizowanemu śledzeniu zachowań użytkowników. W stosunku do Stanów Zjednoczonych Ameryki przekazywanie danych odbywa się na podstawie decyzji Komisji (UE) 2023/1795 z dnia 10 lipca 2023 r. stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony danych osobowych zapewniony w ramach ochrony danych UE-USA.
    2. Przekazywanie Państwa danych osobowych do innych państw trzecich odbywać się będzie tylko gdy jest to konieczne i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską lub stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy.
  2. INNE WITRYNY INTERNETOWE

Strona internetowa może zawierać hiperłącza do innych stron internetowych, znajdujących się poza nasza kontrolą i nie są objęte niniejszą Polityką. W przypadku uzyskania dostępu do innych stron internetowych za pomocą udostępnionych linków, operatorzy tych stron mogą zbierać od Państw informacje, które wykorzystają zgodnie z ich własną polityką prywatności.

Dajemy także możliwość Państwu udostępniania lub śledzenia informacji o Administratorze, o innych spółkach Grupy Bemo, a także o produktach i usługach dostępnych za pośrednictwem Strony. Funkcjonalność ta ma na celu wzbudzenie zainteresowania naszymi witrynami i umożliwienie użytkownikom dzielenia się opiniami, wiadomościami i rekomendacjami z jego kontaktami. W przypadku udostępniania prywatnych informacji w sieci społecznościowej informacje te mogą być zbierane i udostępniane publicznie przez dostawcę sieci społecznościowej. Operatorzy portali społecznościowych przetwarzają dane osobowe jako administratorzy danych, zgodnie z ich własną polityką prywatności.

W odniesieniu do prowadzonych przez nas profili na portalach społecznościowych jak np. Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn czy X, zastosowanie do przetwarzania Państwa danych znajdzie również niniejsza Polityka Prywatności z zastrzeżeniem poniższych kwestii. W związku z prowadzeniem profili na portalach społecznościowych przetwarzamy Państwa dane w celu prowadzenia tych profili, tj. weryfikacji Państwa komentarzy, postów i reakcji na zamieszczone przez nas materiały, jak również odpowiedzi na Państwa wiadomości oraz ewentualne kontynuowanie korespondencji. Podstawa przetwarzania danych może zatem być różna, np. w zależności od treści wiadomości. Najczęstszą podstawą będzie nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na prowadzeniu profilu na portalu społecznościowym, który to interes oceniliśmy jako nadrzędny względem Państwa praw i wolności, biorąc pod uwagę całkowicie dobrowolny i transparentny charakter przetwarzania danych, a także fakt, że często przetwarzanie odbywa się w Państwa interesie. Dane opublikowane na głównej stronie naszych profili są publicznie dostępne z uwagi na publiczny charakter naszych profili na portalach społecznościowych. Dane opisane wyżej będą przetwarzane co do zasady tak długo, jak będziemy prowadzić profil na danym portalu społecznościowym.

  1. PROFILOWANIE

W związku z korzystaniem z naszej strony, w tym wypełnienia formularzy zamieszczonych na naszej Stronie lub przesłanych do Państwa w odpowiedzi na skierowaną prośbę o przygotowanie oferty przez naszych Partnerów, możemy dokonywać profilowania, wykorzystując do tego Państwa dane osobowe. Profilowanie to może być dokonywane na podstawie Państwa dotychczasowych działań. Polega ono na wyświetlaniu spersonalizowanych reklam lub dokonywaniu automatycznej oceny, jakimi usługami mogą być Państwo zainteresowani, jaka jest Państwa zdolność finansowa i na przedstawieniu Państwu dobranej w ten sposób oferty. Profilowanie, którego dokonujemy, nie skutkuje podejmowaniem decyzji wywołujących wobec Państwa skutki prawne lub wpływających na Państwa w podobnie istotny sposób.

  1. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

Zapewniamy najwyższe dostępne obecnie standardy zabezpieczeń przekazywanych danych osobowych. Administrator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, iż Państwa dane osobowe przetwarzane są w sposób bezpieczny, zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają wyłącznie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator dba o to, by wszystkie operacje na danych osobowych były dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników. Administrator podejmuje także wszelkie niezbędne działania aby jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane w imieniu Administratora.

  1. PLIKI COOKIE

DEFINICJA PLIKÓW COOKIES

  1. Pliki cookies (z ang. cookie – ciasteczko) to dane informatyczne, w szczególności małe pliki tekstowe, tworzone automatycznie przez przeglądarkę internetową, zapisywane i przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników (komputerach, telefonach, etc.) przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.
  2. Nie zbieramy w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Informacje zebrane za pośrednictwem cookies nie są łączone z innymi danymi użytkowników Strony i nie służą do ich identyfikacji przez Administratora.

CELE WYKORZYSTANIA PLIKÓW COOKIES

Pliki cookies wykorzystywane są przez nas w celu:

  1. zapamiętywania decyzji użytkownika i dostosowania zawartości strony internetowej do preferencji użytkownika oraz polepszenia i usprawnienia nawigacji na naszej stronie (m.in. pliki cookies stałe i sesyjne);
  2. utrzymania sesji użytkownika (po zalogowaniu), dzięki czemu nie występuje konieczność każdorazowego ponownego logowania się po przejściu na kolejne podstrony;
  3. tworzenia ogólnych i anonimowych statystyk, które pomagają nam zrozumieć, za pośrednictwem narzędzi analitycznych Google Analytics, w jaki sposób korzystają Państwo z naszej Strony (co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości (m.in. pliki cookies zewnętrzne).

WYKORZYSTYWANE RODZAJE PLIKÓW COOKIES

Korzystamy z następujących rodzajów plików cookies:

  1. różniące się ze względu na cel jakiemu służą i ich znaczenie dla realizacji usługi:
  1. NIEZBĘDNE – umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach strony internetowej, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach strony internetowej;
  2. MONITORUJĄCE – służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach strony internetowej;
  3. WYDAJNOŚCIOWE – umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych i aplikacji;
  4. FUNKCJONALNE – umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  5. REKLAMOWE – umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań;
  6. STATYSTYCZNE – służące do zliczania statystyk dotyczących stron internetowych i aplikacji.
  7. różniące się w zależności od czasu przechowywania na urządzeniu końcowym użytkownika:
  1. SESYJNE – przechowywane tymczasowo i usuwane automatycznie po upływie pewnego czasu lub po wyłączeniu strony lub przeglądarki internetowej;
  2. STAŁE – przechowywane na urządzeniu użytkownika przez określony czas albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika;
  3. różniące się w zależności od pochodzenia:
  1. WŁASNE – pliki cookies umieszczone bezpośrednio przez nas jako właściciela strony;
  2. ZEWNĘTRZNE – pliki cookies (PREF, testcookie, khcookie, NID, SNID, _utma, _utmb, _utmc, _utmz) od podmiotu zewnętrznego – Google Analytics. Pliki te podlegają własnej polityce prywatności, z którą powinni się Państwo zapoznać: https://policies.google.com/privacy

ZARZĄDZANIE PLIKAMI COOKIES

  1. Przez używanie Strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies zgodnie z niniejszą Polityką prywatności. Jeżeli nie zgadzają się Państwo na używanie plików cookies, powinni Państwo zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania Strony.
  2. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w Państwa urządzeniu. Wiele przeglądarek zapewnia także możliwość przeglądania Strony w trybie prywatnym („incognito”), którego użycie zapewnia automatyczne usunięcie zapisanych w ciągu danej sesji plików cookies, z chwilą zamknięcia przeglądarki, bądź opuszczenia trybu „incognito”.
  3. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w plikach pomocy oprogramowania (przeglądarki internetowej). Sposób wyłączenia zapisywania plików cookies lub ich usunięcia różni się w zależności od używanej przeglądarki internetowej. Wyłączenie zapisywania plików cookies lub ich usunięcie może wiązać się z utratą części funkcjonalności Strony. Poniżej przedstawiono instrukcję zmiany ustawień plików cookies w najpopularniejszych przeglądarkach:
  1. Google Chrome (na komputery osobiste)
    1. Proszę kliknąć na trzy pionowo ustawione kropki w prawym górnym rogu przeglądarki, celem rozwinięcia Menu.
    2. Następnie należy kliknąć na „Ustawienia” w rozwiniętym Menu.
    3. W nowootwartym oknie należy kliknąć na przycisk „Prywatność i bezpieczeństwo”, znajdujący się po lewej stronie przeglądarki.
    4. Następnie należy kliknąć na przycisk „Pliki cookie innych firm”.
    5. Na wyświetlonej zakładce można wybrać opcje dotyczące zezwalania na zapisywanie plików cookie, wedle własnych preferencji.
  2. Mozilla Firefox (na komputery osobiste)
    1. Proszę kliknąć na trzy pionowo ustawione paski w prawym górnym rogu przeglądarki, celem rozwinięcia Menu.
    2. W rozwiniętym Menu należy kliknąć na „Ustawienia”.
    3. Następnie należy kliknąć na przycisk „Prywatność i bezpieczeństwo” znajdujący się po lewej stronie przeglądarki.
    4. W otwartej zakładce można wybrać jeden z poziomów ochrony prywatności, bądź wybrać poziom „Własna” i wówczas w sekcji „ciasteczka” wybrać ustawienie dot. plików cookies, według własnych preferencji.
      Z menu przeglądarki: Narzędzia > Opcje > Prywatność. 
      Uaktywnić pole Program Firefox: “będzie używać ustawień użytkownika”. 
      O ciasteczkach (cookies) decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Akceptuj ciasteczka. 
  3. Microsoft Edge (na komputery osobiste)
    1. Proszę kliknąć na trzy poziomo ustawione kropki w prawym górnym rogu przeglądarki, celem rozwinięcia Menu.
    2. W rozwiniętym Menu należy kliknąć na przycisk „Ustawienia”.
    3. W nowootwartym oknie należy kliknąć na „Pliki cookie i uprawnienia witryny” po lewej stronie przeglądarki.
    4. Następnie w wyświetlonym Menu należy kliknąć na przycisk „Zarządzaj plikami cookie i danymi witryn oraz usuwaj je”.
    5. Na wyświetlonej podstronie można wybrać ustawienia cookies według własnych preferencji.
  4. Opera (na komputery osobiste)
    1. Należy kliknąć na „Ustawienia”.
    2. Następnie proszę kliknąć na „Prywatność i bezpieczeństwo” na pasku bocznym.
    3. Następnie proszę w obszarze „Prywatność i bezpieczeństwo” kliknąć na „Ustawienia witryny”.
    4. W otwartej sekcji „Ciasteczka” można wybrać ustawienia plików cookies według własnych preferencji.
  5. Safari (Apple Mac)
    1. Proszę kliknąć na przycisk Safari należy kliknąć na „Ustawienia”.
    2. Następnie proszę kliknąć na „Zaawansowane”.
    3. W otwartym oknie można wybrać opcje cookies według własnych preferencji.
  1. Należy pamiętać, że rezygnacja z plików cookies będzie dotyczyła wyłącznie konkretnej przeglądarki. Oznacza to, że te same działania będą musiały zostać podjęte w przypadku każdej innej przeglądarki używanej na tym samym lub innym urządzeniu.
  2. Informujemy, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na naszej Stronie.
  3. Usunięcie plików cookies nie jest tożsame z usunięciem Danych Osobowych przez Administratora Danych Osobowych uzyskanych za pośrednictwem plików cookies. 

Niniejsza wersja Polityki obowiązuje od dnia …………..…….. Administrator Danych Osobowych może w przyszłości zmienić Politykę m.in. w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, w szczególności w zakresie ochrony Danych Osobowych. Administrator każdorazowo umieści w ramach swojej Strony informację o zmianach w Polityce.

Wersja: 2.0

Data ostatnich zmian: 14.04.2025