

Krajowe Przedsiębiorstwo Technologii oraz Narodowe Centrum Projektowania to kluczowe jednostki wspierające rozwój innowacji. Wspierane przez Overseas R&D Center, zespół badawczo- rozwojowy liczy niemal 5,000 osób, w tym 39 mistrzów umiejętności w swojej dziedzinie oraz 324 doświadczonych inżynierów. Firma przeznacza od 5% do 8% rocznych przychodów ze sprzedaży na badania i rozwój co w 2023 przekłada się na całkowitą inwestycję wynoszącą ponad 300 milionów dolarów. Tak duże zaangażowanie w innowacje podkreśla kluczową rolę badań w dalszym rozwoju i zwiększeniu konkurencyjności przedsiębiorstwa.




Pierwsze laboratorium inteligentnego połączenia sieciowego uznane
przez CNAS w Chinach.

W laboratorium przeprowadzane są testy bezpieczeństwa biernego, zgodne z normami krajowymi, C-NCAP, ECE, FMVSS, Euro NCAP itp.

Składające się z laboratorium hałasu dwustronnego bębna czterokołowego, dwukołowej komory półbezechowej całego pojazdu bębnowego, laboratorium wydajności akustycznej materiałów, laboratorium oceny jakości dźwięku i laboratorium modalnego.

Pierwsze laboratorium inteligentnego połączenia sieciowego uznane
przez CNAS w Chinach.

W laboratorium przeprowadzane są testy bezpieczeństwa biernego, zgodne z normami krajowymi, C-NCAP, ECE, FMVSS, Euro NCAP itp.

Składające się z laboratorium hałasu dwustronnego bębna czterokołowego, dwukołowej komory półbezechowej całego pojazdu bębnowego, laboratorium wydajności akustycznej materiałów, laboratorium oceny jakości dźwięku i laboratorium modalnego.
Pierwsze laboratorium inteligentnego połączenia sieciowego uznane
przez CNAS w Chinach.
W laboratorium przeprowadzane są testy bezpieczeństwa biernego, zgodne z normami krajowymi, C-NCAP, ECE, FMVSS, Euro NCAP itp.
Składające się z laboratorium hałasu dwustronnego bębna czterokołowego, dwukołowej komory półbezechowej całego pojazdu bębnowego, laboratorium wydajności akustycznej materiałów, laboratorium oceny jakości dźwięku i laboratorium modalnego.
Pierwsze laboratorium inteligentnego połączenia sieciowego uznane
przez CNAS w Chinach.
W laboratorium przeprowadzane są testy bezpieczeństwa biernego, zgodne z normami krajowymi, C-NCAP, ECE, FMVSS, Euro NCAP itp.
Składające się z laboratorium hałasu dwustronnego bębna czterokołowego, dwukołowej komory półbezechowej całego pojazdu bębnowego, laboratorium wydajności akustycznej materiałów, laboratorium oceny jakości dźwięku i laboratorium modalnego.








W pojazdach komercyjnych wprowadzane są technologie
ADAS, takie jak LDWS i AEBS,RF8 jest pierwszym
pojazdem, który wykorzystuje system HarmonyOS 4.0
oraz model sztucznej inteligencji iFLYTEK Xinghuo
do budowy otwartego ekosystemu oprogramowania.




Wprowadzanie produktów L2+ partiami.
Wprowadzono zaawansowane funkcje wysoce
zautomatyzowanej jazdy na poziomie 3 i 4.






















94 900 pln brutto

127 900* PLN BRUTTO
WERSJA 6 OSOBOWA
129 900** PLN BRUTTO
WERSJA 7 OSOBOWA
*Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką 137 900 zł **Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką 139 900 zł

99 990 PLN NETTO

WKRÓTCE DOSTĘPNE

WKRÓTCE DOSTĘPNE

WKRÓTCE DOSTĘPNE

Sprawdź

127 900* PLN BRUTTO
WERSJA 6 OSOBOWA
129 900** PLN BRUTTO
WERSJA 7 OSOBOWA
*Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką 137 900 zł
**Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką 139 900 zł
Sprawdź

99 900
PLN NETTO
Sprawdź

Sprawdź

Sprawdź

Sprawdź

94 900
PLN BRUTTO
Sprawdź

127 900* PLN BRUTTO WERSJA 6 OSOBOWA
129 900* PLN BRUTTO WERSJA 6 OSOBOWA
Sprawdź

WKRÓTCE DOSTĘPNE
Sprawdź

WKRÓTCE DOSTĘPNE
Sprawdź
Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z witryny, analizować ruch oraz dostosować treści do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wszystkie lub dostosować ustawienia.